luni, 18 mai 2009

Imn`ul blogului ;)))

13 comentarii:

mva spunea...

e perfect pt blogul tau:P

Deya` spunea...

:) Mersi

Anonim spunea...

Se potriveste bine melodia cu acest blog.Ai nimerit`o bine :P

gabrielle spunea...

Anonim-ule, melodia se potriveste "manusa". Nu doar ... a nimerit-o bine!

Semneaza,
Concurența

Deya` spunea...

@Anonim & @gabrielle- Mi se pare sau voi va..."intepati"? ;))

gabrielle spunea...

Nu, doar ne completam! Anonim-ul ma inspira!

Semneaza,
O admiratoare ... a voastra

Deya` spunea...

;)) Asta e un lucru bun

Anonim spunea...

poate si gabrielle sa intzepe ? :D

semneaza,
alt anonim :))

Deya` spunea...

Dc nu ?! Numai ca sub o alta forma... :)

Anonim spunea...

astept sa i cunosc si sa i descopar acele "forme" :D

Deya` spunea...

:) Bafta

Cine sunt eu?! spunea...

multumesc frumos pentru comentariile incurajatoare:)esti o dragutza:)
apropo- blogul e super,si melodia asta mi-o place de cand am auzit-o prima data la radio:)

Deya` spunea...

:) si mie`mi place melodia..e placuta. Ms.Cu mare placere :)) oricand :D

Trimiteți un comentariu