luni, 27 iulie 2009

De ce fata batrana nu este precum burlacul tanar

Femeia nemaritata devine saraca fata batrana, compatimita si neinteleasa, in timp ce barbatul necasatorit devine preafericitul barbat neinsurat, invidiat de barbati cu neveste acasa si pandit de femei dornice sa-l pricopseasca cu responsabilitati.
Egalitatea intre sexe? Exista da, insa pana in punctul in care se ajunge la faza suprema a maritisului. Vizavi de statul de persoana care infrunta si iubeste viata de una singura, in ochii lumii si in gura cunoscutilor nu exista egalitate intre sexe.

Citeste mai departe

10 comentarii:

Anonim spunea...

Amant sau prieten?
Curtenitor sau plictisitor?
Misterios sau ca o carte deschisa al carui final il cunoastem sau ni-l putem imagina cu usurinta?
deci...
BURLAC sau BAIAT DE CASA?
:D

Anonim spunea...

Nu exista egalitate intre sexe.
Dar ce-mi pasa mie, eu am lumea mea.

Deya` spunea...

:)

Anonim spunea...

un Burlac, este un barbat care in fiecare dimineata vine la lucru din alta directie...

doarme in care pat pofteste, si pe care parte doreste

:D

Chello spunea...

@Anonim, ce gigolo te vezi :]] am si eu o matusa la tara poate treci si pe la ea ca sa ai directie de unde sa vii :]]] pfaiileiii apropo cocalari.com e cu totul alt site predestinat astora care sufera de Gigolotism :]

Anonim spunea...

chello era un fel de a spune ... acum nu tre sa te oftici ca ar exista posibilitatea sa existe unul mai gigoloi decat tine ... ca oricum nu exista :))

Chello spunea...

confunzi persoanele colegule

Anonim spunea...

ALO !!
VOI ASTIA VIRILI CARE CICA REPREZENTATI SEXU`TARE,
MAI USOR CA VA INmuiaTI REPEDE SI E PACAT !!

Anonim spunea...

CHELLO: esenta de "cocalar" zace-n fiecare din noi, acum depinde cat de emananta e la fiecare ;)
ANONIM: ca de la anonim la anonim vorbind, prin statulul de "burlac" trece orice barbat iar fiecare isi va alege directia !!
P.S.: chello dar spune-ne tu cum ai cunoscuto tu pe "matusa de la tara" ?

Chello spunea...

pai e matusa mea de la tara pentru gigolo din tine , capisi ?!?

Trimiteți un comentariu