sâmbătă, 28 februarie 2009

Ce si`ar dori un barbat sa auda de la o femeie !?

Daca tot am vazut ce ne dorim uneori noi femeile de la barbati,acum sa vedem si ce si`ar dori barbatii sa auda de la noi ,dar din pacate pentru ei raman doar cu dorintele :)

  1. Ce sexi esti cand esti beat!
  2. Gicule,vrei sa facem sex in trei ? Stii tu cu cine,Geta prietena mea cea sexy si cu sanii mari.
  3. Stiu ca e mai stramt acolo, dar incearca , n-ai nimic de pierdut…
  4. Sunt asa bucuroasa ca ai timp sa te duci la meciuri cu prietenii Duminica.Ce pacat ca nu te duci si Sambata.
  5. Iubitule, am citit undeva ca sperma slabeste. Ce zici daca incerc regimul asta vreo 10 ani de acum incolo, ma poti ajuta?
  6. Scumpule,fata vecinului se bronzeaza goala pe balcon.Vino repede sa vezi.
  7. Gicule,azi ma duc cu masina la reparat.
  8. Ce zici de asta,scumpete,sa luam un film bun la video,o lada de bere si o invit pe Geta la o tripleta.
  9. Azi? Prefer sa vad cu tine fotbal decat sa merg la cumparaturi.
  10. Gicule,ce faci acasa devreme? Nu era vorba ca te duci la carciuma cu prietenii?
  11. Scumpule ma gandeam ca eu castig bine pentru amandoi.Ce-ar fi sa-ti dai demisia si sa fii acasa cat e ziulica de mare?
  12. Ah ce vant ai tras, ce puternic. Mai poti sa tragi una, hai tigrule.
  13. Ghici la ce m-am inscris? La cursul de Yoga,ca sa pot in sfarsit sa-mi duc picioarele dupa cap.
  14. Cocoselul lu’ mama,stii ceva? Mama ta e mult mai simpatica decat mama mea… Hai sa mergem azi la plimbare,sa te uiti la poponetze de femei tinere.
  15. Alo,Gicutzule,eu sunt afara spal masina.
  16. Daca nu-ti fac o felatie acum, Gicule, mor, hai lasa-ma sa-ti fac…
  17. “Cum, nu ai nimic de baut? Urca-te repede in pat, ca dau eu o fuga pana la magazin sa-ti iau o sticla de vin”
  18. “Vai, uite, ai un fir blond pe tricou… nu-i nimic… il iau eu… si data viitoare cand vrei sa te intalnesti cu amanta ta… zi-mi si mie, sa plec de acasa, sa va las singuri”
  19. “Ai chef de sex? aaa… eu sunt pe stop… dar stii ce facem? O chem eu pe vecina de la cinci sa te ajute… si eu trag un oral repede, sa fii in forma”
  20. Stii ceva? Hai sa facem abonament la Playboy.

7 comentarii:

TzOnE spunea...

foarte tare topul :))

Deya` spunea...

:) dap..

Anonim spunea...

Sunt de acord cu topul asta ... :D

Deya` spunea...

ma miram daca nu erai de`acord, dar asha..;))

Anonim spunea...

ei si-ar dori, dar nu or sa capete >:)

Deya` spunea...

Raman cu dorintele ;))

zuPPazThaR spunea...

E putin exagerat...cine isi doreste asa ceva...mai bine ia o papusica gonflabila(nu trebuie sa ii dai de mancare si nu va fi pe stop), o menajera si un abonament la spalatorie.
Tot mai bine e cu o femeie normala :P
PS:am ras copios

Trimiteți un comentariu