joi, 5 martie 2009

Nu va puneti cu FEMEILE !

O femeie este oprita din trafic de un politist:
Politistul: Buna ziua.
Femeia: Buna ziua, ce sa-a intamplat?
pe: Ati depasit limita de viteza. Permisul dvs., va rog.
F: Vi la-as da, numai ca nu am asa ceva.
pe: Nu aveti?!
F: la-am pierdut definitiv pentru conducere repetata in stare de
ebrietate.
pe: Aha... Imi aratati va rog actele masinii?
F: Nu pot.
pe: De ce?
F: Am furat aceasta masina.
pe: Ce-ati facut?!
F: Am furat masina si am ucis proprietarul.
pe: Poftim?!!!
F: Daca nu ma credeti, cadavrul este in portbagaj... vreti sa il
vedeti?
In acest moment politistul se retrage incet spre masina sa si cere
ajutoare prin radio. In 5
minute sosesc la fata locului alte 5 masini de politie. Un ofiter
superior se apropie de
masina femeii cu pistolul pregatit.
Politistul 2: Doamna, va rog sa iesiti din masina!
Femeia iese din automobil.
F: sa-a intamplat ceva, domnule?
P2: Unul dintre colegii mei mi-a spus ca ati furat aceasta masina si
ca ati ucis proprietarul.
F: Am ucis proprietarul?
P2: Da. Va rog sa deschideti portbagajul.
Femeia deschide portbagajul, care este gol...
P2: Masina este a dvs., doamna?
F: Da. Poftiti actele ei.
Primul politist ramane perplex.
P2: Unul dintre colegii mei sustine ca nu aveti nici permis.
Femeia cauta in poseta, scoate un port-document si-la intinde
politistului. Aceste il deschide
si studiaza permisul, care este in regula. Tipul deja nu mai stie ce sa
creada.
P2: Multumesc, doamna... Vedeti, colegul meu mi-a spus ca nu aveti
permis, ca ati furat
masina si i-ati ucis proprietarul!
F: Sunt convinsa ca porcul asta mincinos v-a spus si ca mergeam cu
viteza!
Morala: Nu va puneti cu femeile.

4 comentarii:

victoria-valentina alexe spunea...

prea tare :)))

Anonim spunea...

da clar O:) :))

DCTiron spunea...

ahahah :))) încă râd :)))) genial, ştiu ce să fac de acum :)))

Anonim spunea...

putea fi si alta morala, sa nu ai incredere niciodata in femei. Depinde din ce unghi e privita problema

Trimiteți un comentariu