joi, 5 martie 2009

Capitolul Fidelitate

“Draga John,
Nu mai pot continua aceasta relatie. Distanta dintre noi este prea mare. Trebuie sa recunosc ca deja te-am inselat de 2 ori de cand ai plecat si nu cred ca este corect pentru nici unul dintre noi. Imi pare rau. Te rog sa imi trimiti inapoi poza cu mine pe care ti-am trimis-o acum ceva vreme. Cu dragoste, Becky.”

Soldatul cu sentimentele ranite si ochii inlacrimati le-a cerut tuturor camarazilor sai orice fel de poze pe care le au cu iubite, surori sau foste iubite si amante. Pe langa poza cu Becky, John i-a trimis toate celelalte fotografii cu femei frumoase pe care le-a strans de la prietenii lui. In total erau 53 de fotografii alaturi de scrisoarea care spunea:
“Draga Becky, imi pare rau dar nu-mi pot aminti cine dracu esti. Te rog sa-ti iei poza din teanc si sa imi trimiti inapoi celelalte fotografii. John.”

14 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa si plina de iubire!
Pe 1 Martie nu am reusit sa las un comment...era blogul in constructie se pare:D
.
Fericirea si iubirea sa te poarte pe aripi de vis!

Deya` spunea...

Multumesc mult Valy . Si tu sa ai parte de o primavara frumoasa si de multe impliniri .

Anonim spunea...

Prea tare Deya` ... chiar nu stiam faza asta ...

Deya` spunea...

Da, e simpatica faza:))

Chello spunea...

interesanta faza

Sadman spunea...

:)))))))

Anonim spunea...

destul de amuzanta :))
dar trista pentru cei care fac precum soldatul :D

Deya` spunea...

;)) Inspirata idee a avut

DCTiron spunea...

Frumoasă răzbunare :)))

Deya` spunea...

si eleganta :))

Anca spunea...

Tare de tot faza ;)) felicitari pt blog :*

Delya` spunea...

Prea tare :)))

Deya` spunea...

@Anca Ms frumos :*
@Delya` aia`i ;))

Cine sunt eu?! spunea...

super tare faza:))

Trimiteți un comentariu