luni, 13 iulie 2009

EA tare ca fieru` ... EL iute ca otelu`

Rusoaica Tatiata Kozhevnikova, din Novosibirsk,
se poate lăuda la 42 de ani cu cel mai puternic vagin din lume.
Ea a reuşit să ridice cu ajutorul acestei părţi a corpului
o bilă de sticlă de 14 kilograme,
doborând orice record în domeniu.

După ce am născut, muşchii mei intimi deveniseră incredibil de slabi.
Am citit cărţi şi am aflat că femeile din vechime
rezolvau problema asta cu bile de lemn
a explicat Kozhevnikova într-un interviu.
M-am uitat în jur, am văzut un glob de sticlă Murano
şi l-am băgat în vagin. Mi-a luat mult timp să-l scot
a mai spus femeia, care a continuat antrenamentele de acest tip.

Dar cum reuşeşte să ridice bile atât de grele?
Îţi introduci în vagin o bilă ce are la capăt un cârlig.
Poţi ataşa o altă bilă de acesta.
Sunt de-ajuns cinci minute de exerciţii pe zi, doamnelor, şi într-o săptămână veţi putea să vă oferiţi vouă şi bărbatului vostru plăceri de neuitat în pat,
promite Tatiata Kozhevnikova.

(newsbizarre)

6 comentarii:

Anonim spunea...

femeia asta e incredibila! Cred ca doboara un barbat in 30 secunde :D

Anonim spunea...

credeam ca-i de biliard!

Deya` spunea...

@Adam -In titlul acestui articol ai pomenit de un "el", dar nu vad ce legatura are :D k nu ai scris nimic despre acest personaj :D

ADAM spunea...

am vrut sa l bag macar n titlu pe EL, si sa fie "iute" la cat de "tare" este EA.
n ar supravietui "tariei" :D

Chello spunea...

Interesant ?!? :]

Deya` spunea...

Tu ce crezi ? :)

Trimiteți un comentariu